השר הטורקי: "הישראלים סימנו את ארמון ארדואן ושלחו לישראל"

שלמה ריזל No Comments on השר הטורקי: "הישראלים סימנו את ארמון ארדואן ושלחו לישראל"

נערכים למעצר ממושך: שר הפנים הטורקי התייחס היום לראשונה למעצרם של שני הישראלים במדינה בשבוע שעבר ולדבריו הם לא צילמו את מעונו הרשמי של הנשיא ארדואן מרחוק אלא גם סימנו אותו ושלחו את התמונה לאחרים | הזוג אוקנין נפגש עם אנשי משרד החוץ בטורקיה בית המשפט יכריע אם מדובר בריגול

מבנה בטורקיה צילום: Chen Leopold/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הפנים הטורקי התייחס היום לראשונה למעצרם של שני הישראלים במדינה בשבוע שעבר. לדבריו הם לא צילמו את מעונו הרשמי של הנשיא ארדואן מרחוק אלא גם סימנו אותו ושלחו את התמונה לאחרים ובית המשפט יכריע אם מדובר בריגול למטרה כלשהי.

ביממה האחרונה נפגשו מורדי ונטלי אוקנין העצורים בטורקיה עם עורך דין ישראלי ועם נציגי משרד החוץ בירושלים הפועל כל העת בערוצים חשאיים כדי לסיים את הפרשה בחזרתם ארצה בלי כתב-אישום. על פי דיווח משרד החוץ: "במהלך ביום התקיימו ביקורים קונסולרים אצל בני הזוג אוקנין העצורים בטורקיה".

את נטלי אוקנין ביקור הקונסול באיסטנבול, רונן לוי, ואת מורדי אוקנין ביקר הקונסול הכללי, אודי איטם. הדיפלומטים הישראלים נפגשו גם עם רשויות בתי הכלא על מנת להבטיח כי בני הזוג יקבלו תנאים הנאותים וראויים.

הביקורים ארכו פרק זמן ארוך ובמהלכם גם הועבר לבני הזוג הביגוד והציוד הנדרש. לאחר הביקור עודכנה המשפחה על ידי שר החוץ יאיר לפיד, מנכ״ל משרד החוץ, אלון אושפיז וצוות הקונסוליה באיסטנבול. משרד החוץ נמצא בקשר רציף עם המשפחה ומעדכן אותם בכל שלב בתהליך.



0 תגובות